В останні роки дизайн дитячих колекцій взуття, як правило, відображає тенденції дорослої взуттєвої моди. Взуття для хлопчиків і дівчаток в точності копіює взуття їх тат і мам, але дизайнери і конструктори ретельно продумують всі деталі і нюанси, матеріали, щоб дітям було максимально комфортно і тепло. Прагнення до комфорту виражається, наприклад, у великій кількості кросівок на застібці-липучці. Зігрівати ніжки в холоди допоможуть високі черевики і кросівки з м’яким верхом, що закриває щиколотки. Звертайтеся за посиланням, та обирайте з нової колекції https://babyavenue.com.ua. У дизайні багато кумедних, грайливих елементів, тварин і мультяшних персонажів.
Дизайнери пропонують для дівчаток просто божевільний вибір армійських черевиків з блискучою лакованої шкіри яскравих кольорів (наприклад, шокуючий рожевий), щоб юні принцеси могли, залишаючись спортивними, шикарно виглядати.
Екотренди, актуальні в моді вже не перший сезон, все виразніше простежуються і в колекціях взуття та сумок, хоча реалізовувати на практиці взуттєвикам і шкіряникам «зелені» технології непросто. Та й споживач, особливо в Росії та інших країнах з холодним кліматом і яскраво вираженими чотирма порами року, в основній своїй масі поки консервативний і не готовий відмовлятися в міжсезоння і взимку від взуття та сумок з натуральної шкіри. І, тим не менш, екологічні настрої все сильніше, тому дизайнери і виробники змушені шукати компроміс між модою, стилем, комфортом і прагненням споживачів до моделі усвідомленого споживання. Саме в цьому напрямку йде розвиток, що підтверджують тренди зимового сезону-2020/21, представлені на виставках Expo Riva Schuh і Gardabags на початку цього року.
Головні тренди
Ключовим посилом для багатьох в шкіряній, взуттєвої індустрії сьогодні є словосполучення циркулярна модель економіки, або модель замкнутого циклу. Це спроба сучасного виробництва скоротити відходи без шкоди для стилю і моди. Дійсно, все більше брендів приділяють пильну увагу питанням екологічної стійкості, збереження біорізноманіття планети і зниження шкідливого впливу людини на навколишнє середовище. І представляють все більш широкий асортимент продукції, виготовленої з перероблених, утилізованих матеріалів.
Для виробництва взуття кращі такі відходи, як гума і пластик, підошви часто робляться з натуральних матеріалів, які на 100% рослинного походження, наприклад, з пробки. Сучасні моделі виробляються з пієтетом до навколишнього середовища, з використанням екологічно чистих матеріалів з метою задовольнити всі смаки споживачів без шкоди елегантності і моді.
Головний тренд зимового сезону 2021-22 року – м’які черевики, що зберігають ноги в теплі навіть в найхолодніші дні, це не тільки класичні черевики з хутряною підкладкою або оброблені штучним хутром зверху, але також кросівки і ботильйони з овечої вовни, з комбінованим верхом з контрастних за кольором і фактурою шкіри і текстилю.
У секторі сумок головна тенденція-ефективно використовувати по максимуму всі ті відходи, які залишаються в шкіряному виробництві. Завдяки застосуванню традиційних методів, в поєднанні з сильними традиціями майстерності, створюється продукція дуже високої якості.