GROHE X запропонувала цифрові інновації для сантехнічної галузі

3-19-2021

16 березня 2021 року LIXIL EMENA запустила унікальну цифрову платформу GROHE X, ексклюзивно розроблену спеціалістами GROHE, світового лідера на ринку сантехнічного обладнання.

Користувачі ресурсу віднині можуть власноруч дослідити взаємодію з провідним брендом завдяки натхненному та змістовному контенту. Весь матеріал, вміщений на платформі, покликаний задовольнити потреби як пересічних споживачів, так і професійних кіл. Зручне меню допоможе з легкістю потрапити до світу GROHE, завжди тримати руку на пульсі тенденцій світового ринку санітарного обладнання. 

Для кожного користувача платформи вона буде приємною несподіванкою. На думку творців проекту, до його цільової аудиторії входять наступні групи:

  • клієнти, які вивчають можливості створити у своїй оселі кухню або ванну кімнату своєї мрії;
  • фахівці-монтажники обладнання, які звертаються до ресурсу у пошуках навчальних відео та новин ринку для правильного виконання роботи;
  • архітектори, які досліджують останні світові тенденції дизайну та наявні у каталозі вироби.

Портал надзвичайно відкритий, він працює 24/7 і вхід сюди є вільним для всіх охочих.

Томас Фур, Голова Fittings LIXIL International та співдиректор Grohe, коментуючи відкриття цифрової платформи GROHE X, розповів:

«Нам хочеться надихнути користувачів до знайомства з нашими  інноваціями та встановлення безперешкодного між нами зворотного зв’язку. GROHE X допоможе зазирнути до розмаїтого світу продукції GROHE і взаємодіяти з брендом на власний розсуд. Ви отримаєте доступ до ексклюзивних відомостей про події за лаштунками наших виробничих потужностей. Ми розповімо вам, як ланцюжок постачання, орієнтований на кожного окремого споживача, пов’язує потужності компанії зі світовими ринками. Ви більше дізнаєтесь про новітні винаходи відділу досліджень та розробок R&D, розташованого у німецькому місті Хемер. Втілене нашою командою у життя протягом такого короткого проміжку часу, вражає». 

«GROHE X є плодом нашого революційного мислення. Ми встановили нову норму і поставилися до викликів сучасності як до нових можливостей», — сказав Йонас Бреннвальд, голова LIXIL EMENA та співдиректор Grohe AG, пояснюючи мету створення GROHE X та його вплив на розвиток компанії. 

«Створення GROHE X переконало мене, що у такі часи, як зараз, варто змінити «але» на «уявімо собі». Я щиро пишаюся сміливістю та прогресивністю думки творців нашої марки. GROHE X виконуватиме для наших клієнтів роль бренд-центру, постійно доступного для практичної та естетичної взаємодії з брендом за будь-яких умов. GROHE X прокладе нові шляхи у майбутнє. Створення цифрової платформи є лише першим кроком на шляху до екосистеми досвіду нашого бренду, що покращить взаємодію з нашими клієнтами вже протягом наступних років. Щойно це стане можливим, GROHE X поповниться іншими гібридними заходами або подіями на кшталт трак-туру», — додав він.

Головна мета створення платформи — пошук альтернативи в умовах неможливості облаштування світової торгової виставки ISH, однієї з головних щорічних подій в індустрії водопостачання та HVAC технологій. Компанія GROHE скасувала свою участь у цій виставці через пандемію Covid-19. Саме тому серед розробників компанії виникла така ідея, незабаром утілена ними в життя. Ба-більш, масштаб діджиталізації GROHE відчутно зріс, отже сьогодні цифрова платформа GROHE X вже не є замінником виставкового стенду компанії. На ній можна знайти веселі розповіді, і також історії для розмислів, що можуть надихнути на створення особливих інтер’єрів. Окрім того, GROHE X виконує певну соціальну функцію, слугуючи майданчиком для зустрічей шанувальників бренду, їхнього спілкування, обміну досвідом та отримання консультацій від фахових експертів. 

Отже, GROHE X — новітня розробка, що сприяє створенню ідеального середовища для спільного користування сучасними технологіями та підтримки зворотного зв’язку з виробниками сантехнічного обладнання, плідної співпраці, пошуків нових розв’язань у сфері проектування.