Онлайн кредитування

7-4-2021

Клієнти компанії можуть оформити онлайн-кредит і пройти ідентифікацію за номером телефону. Також хочемо вам порекомендувати ТЕКСТ. Ритейлер пропонує послугу відкладеного фінансування-кредитний договір набуває чинності тільки після того, як покупець отримає замовлення.

Сервіс безконтактного оформлення кредиту запущений для клієнтів мереж “м.відео” і “ельдорадо” по всій росії. Ним можуть скористатися покупці, які раніше проходили стандартну очну процедуру банківської верифікації особи за паспортом. При заповненні заявки на оформлення кредиту клієнт вказує свої піб, номер паспорта та номер мобільного телефону. Банк, розглядаючи заявку, порівнює надані дані зі своєю базою і, якщо виявляє збіг, пропонує клієнту пройти спрощену процедуру підписання і підтвердити свою згоду на укладення договору по sms. На номер телефону приходить перевірочний код, якого достатньо для оформлення покупки в кредит.

Представник прес-служби “м. Відео-ельдорадо” розповів кореспонденту comnews, що до кінця року приблизно кожен п’ятий онлайн-кредит в “м.відео” і “ельдорадо” може бути підтверджений по sms. “серед партнерів групи з онлайн-кредитування – “ренесанс кредит”,” хоум кредит”, пошта банк, отп банк, мтс-банк, тінькофф банк, альфа-банк, мфк” рево технології”, східний експрес банк. Попит на онлайн-кредитування активно збільшується як за рахунок зростання інтернет-продажів техніки, так і у зв’язку з розвитком фінансових сервісів. Коротка анкета, безконтактне підписання, спрощена аутентифікація роблять оформлення онлайн-кредиту зі смартфона все більш звичним і зручним”,-відповів представник прес-служби компанії. Послугу sms-підписання кредитних договорів поки надають два з дев’яти партнерів групи в онлайні-банк ” хоум кредит “і мфк”мокка”. До кінця 2020 р. “м. Відео-ельдорадо” планує підключити до сервісу ще чотири фінансові організації.

“режим самоізоляції та обмеження в роботі непродовольчого роздробу сприяли зростанню онлайн-кредитування. За даними “м. Відео-ельдорадо”, в ii кварталі 2020 р.інтернет-покупки в кредит зросли на чверть рік до року. Позитивна динаміка зберігається і зараз-драйвером зростання є технології. Наприклад, в” м.відео “і” ельдорадо ” клієнти, крім електронного підпису, заповнюють всього одну коротку анкету, три-чотири поля, і можуть вибрати кращі умови серед пропозицій дев’яти банків-партнерів. Покупці звикають швидко і зручно оформляти замовлення, в тому числі в кредит, з будь-якої точки за допомогою смартфона. У червні кожну третю кредитну покупку оформили онлайн”, – прокоментувала директор напрямку “фінансові послуги та сервіси” групи “м. Відео-ельдорадо” валерія шатковська.

Прес-служба “м. Відео-ельдорадо” повідомила, що “м. Відео” і “ельдорадо” разом з фінансовими партнерами створили інструмент відкладеного фінансування вперше на ринку: “після підписання договору через sms сума не відразу надходить на рахунок ритейлера, а заморожується всередині банку. Після отримання товару покупцем угода вважається завершеною, банк переводить гроші ритейлеру, і договір набуває чинності. Таким чином, клієнти застраховані від форс-мажорних ситуацій. Якщо клієнт передумав здійснювати кредитну покупку, він може відмовитися від замовлення і скасувати оформлення кредиту в будь-який момент до отримання товару через колл-центр, особистий кабінет на сайті, а також при кур’єрській доставці”.

Однак інші ритейлери вже використовують функцію відкладеного фінансування. Керівник фінансового відділу компанії “сітілінк” дмитро болотов розповів, що в мережі компанії частка sms-підписання кредитних договорів в липні 2020 р.склала 27% всередині всього кредитного обороту. “у період обмежень ця послуга особливо затребувана, тому що дозволяє клієнту економити час на оформленні документів і здійснювати замовлення в кредит без фізичної присутності в офісі. Ритейлерам це дає можливість скоротити витрати, спростити документообіг і підвищити конверсію, так як для покупця рішення оформити кредит на вподобаний товар не буде спонтанним, що стимулює зменшення кількості числа відмов. Ми надаємо можливість sms-підписання з лютого 2017 р., а в 2018 р. Ввели функцію фінансування за фактом видачі товарів. Ми активно стимулюємо наших партнерів впроваджувати в кредитні пропозиції дані опції, зараз “сітілінк” співпрацює з п’ятьма банками, які надають такі можливості клієнтам. За підсумками першого півріччя 2020 р. Компанія зафіксувала зростання обороту онлайн-кредитування за допомогою sms-підписання на 80% в порівнянні з минулим роком”, – прокоментував дмитро болотов.

Генеральний директор “мегафон рітейлу” андрій левикін розповів, що в інтернет-магазині “мегафон рітейлу” сервіс sms-підписання кредитних договорів запрацював у липні цього року. “технологія оформлення заявки повністю безпаперова. Клієнт може заповнити її за відправленим йому посиланням або за допомогою фахівця інтернет-магазину. Велика частина всіх заявок в інтернет-магазині вже оформляються виключно з sms-підписанням. Також діє схема заморожування, вона не нова: після оформлення заявки клієнт отримує схвалення на отримання кредиту, підписує кредитний договір, але фактично він починає діяти тільки після того, як клієнт отримав замовлення і ми підтвердили це в системі. Тоді сума розморожується всередині банку і надходить на рахунок магазину. Як онлайн -, так і офлайн-кредитування затребувані клієнтами, обидва інструменти доступні в інтернет-магазині “мегафона”, – повідомив андрій левикін.

“білайн” почав тестувати електронне підписання документів, необхідних для оформлення смартфонів і аксесуарів в кредит, через sms в травні 2019 р зараз ця можливість доступна повсюдно по всіх магазинах “білайну” по всій росії. “електронне підписання проходить за допомогою sms, яке банк відправляє клієнту. Залежно від банку-партнера, повідомлення містить або цифровий код, або гіперпосилання на персональну web-сторінку. Підписання договору відбувається після введення коду в кредитну програму або після переходу за персональним гіперпосиланням. Підписаний кредитний договір банк відправляє на електронну пошту клієнта. Також документи може роздрукувати співробітник магазину. Sms-підписом у магазинах ” білайну “можуть скористатися клієнти кб” ренесанс кредит “(тов), ат” пошта банк”, ат” тінькофф банк”, які брали кредит у цих банках раніше та/або відкрили у них розрахунковий рахунок. Новим клієнтам потрібно попередньо підписати угоду з банком безпосередньо в магазині “білайну”. Ми бачимо високий попит на такий експрес-формат: ним користується кожен третій клієнт “білайну”, який оформляє кредит в цих банках. Крім цього, найближчим часом перелік банків-партнерів буде збільшено”,-прокоментувала прес-служба пат”вимпелком”.

Аналітик гк “фінам” леонід деліцин зазначив, що кредитування критично важливо для непродуктового ритейлу в силу відносно високої вартості покупок. “історія, правда, вчить, що д’артаньян з порожнім гаманцем, але грізною шпагою благополучно кредитувався у зеленщика і м’ясника, тобто кредити стимулюють і розвиток продуктового ритейлу точно так же. Але масовий споживач не готовий платити настільки ж високі відсотки, як мушкетери. Будь ритейл зацікавлений в максимальному спрощенні і прискоренні процесу кредитування. Онлайн-кредитування цим вимогам відповідає, а також знижує витрати. У міру накопичення даних і налагодження процедур воно теоретично може забезпечити і більш високу якість скорингу. Крім того, якщо гіпотетична наступна хвиля пандемії заборона споживачів в квартирах, підписати документи в магазині не вдасться, оскільки він буде закритий. Велике досягнення ритейлерів полягає в тому, що їм вдалося залучити до партнерства банки, на які ляже і технологічне навантаження, і частина ризиків. Однак банки не менше зацікавлені в розвитку онлайн-кредитування”, – розповів леонід деліцин.

Аналітик “фридом финанса” валерій ємельянов підрахував, що опція кредитування в середньому збільшує продажі на 15-20%. “для торгової мережі наявність банку-партнера вигідна в будь-якому випадку. А ось для кредитної організації все залежить від трафіку клієнтів, купівельної активності – в кінцевому рахунку від популярності того магазину, в якому вони пропонують свої позики. Немає точних даних, наскільки частіше люди купують одні і ті ж товари за допомогою онлайн – або офлайн-кредитів, але можна однозначно сказати, що цифровий канал як мінімум дешевше для банку і простіше для ритейлера. Думаю, при зручній інтеграції сайту магазину з сервісом видачі кредитів приріст продажів може скласти і 30%, і навіть більше, – говорить валерій ємельянов. – тренд до онлайн-кредитування однозначно є. Причому і в банківському сегменті, і в сфері мфо/мфк. Статистика цб за останні роки показує, щоОнлайн-позики лідирують за темпами приросту портфеля в порівнянні з класичними кредитами. Я не бачу жодних причин, щоб ця тенденція сповільнилася або припинилася. Вже більше половини всіх заявок на кредити росіяни подають по інтернету. При цьому частка повністю цифрових позик, тобто взагалі без візиту в банк або мфо (за допомогою віддаленої аутентифікації), поки становить одиниці відсотків. Для клієнтів, які ще жодного разу не зверталися в банк-партнер, повинні працювати біометричні сервіси. Але вони здебільшого поки не функціональні. Ви не можете пройти один раз ідентифікацію в одному банку і з цим аккаунтом брати кредити в будь-якому іншому м