Спритна електро-човен з епоксидки і пінопласту (2000вт)

0
85

Вітаю всіх любителів помайструвати, пропоную до розгляду інструкцію з виготовлення спритного човна на електричній тязі. Мотор автор обладнав системою рідкого охолодження, сама по собі човен зроблена з пінопласту, склотканини і епоксидної смоли. Розганяється човен дуже швидко, мотор автор використовував безколекторний, спільно з планетарним редуктором. Якщо саморобка вас зацікавила, пропоную вивчити її більш детально!

Матеріали та інструменти, які використовував автор:

список матеріалів: – пінопласт;- склотканина;- епоксидний клей;- сталева труба;- вал і гребний гвинт;- карданна передача;- двигун і редуктор;- акумуляторна помпа;- акумулятор;- контролер для двигуна;- герметичний пластиковий ящик;- кутник;- пластикове сидіння і пр.

список інструментів: – ножівкове полотно;- пензлики для нанесення епоксидки;- фарбувальний компресор і фарба;- зварювальний апарат;- болгарка;- дриль;- вимірювальний інструмент, маркер.

Процес виготовлення саморобки:

крок перший. Збираємо основу насамперед склеюємо пінопласт і потім з нього вирізаємо форму майбутньої човни. В якості основного інструменту у автора використовується ножівкове полотно. Працювати по пінопласту можна і спеціальними різаками на принципі розпеченого дроту.

Далі, після того як основа буде вирізана, на неї укладається склотканина і добре просочується епоксидним клеєм. Коли перший шар схопиться, можна укладати наступний і так далі. Чим більше буде шарів, тим міцніше буде човни.

В тіло човна автор також під кутом вклеює сталеву трубу, в її торці забиваються сальники. Усередині труби обертається сталевий вал, на якому і закріплений гребний гвинт. На зворотному кінці розташовується карданна передача для стикування з мотором.

крок другий. Підготовка і установка двигуна мотор автор використовував безколекторний, такі моторчики зазвичай застосовують в авіації. Щоб знизити жахливі обороти мотора, автор вирішив застосувати планетарний редуктор від іншого мотора. Редуктор був перебраний, змазаний, а далі мотор був зістикований з віссю редуктора. Під мотор довелося зварити спеціальне кріплення, щоб виріб став цільним.

Для кріплення до корпусу були приварені куточки, а в човен вклеюються дерев’яні брусочки. Як підсумок, мотор можна прикрутити гвинтами або саморізами.

крок третій. Сидіння у човен була вмурована сталева труба, до неї і кріпиться сидіння. До самого крісла автор прикрутив куточки, а вже вони приварюються до труби.

крок четвертий. Фарбувальні роботи човен можна пошпаклювати автомобільною шпаклівкою, відшліфувати і пофарбувати. Завдяки фарбі епоксидна смола буде добре захищена від сонця і води. Не буде зайвим і покрити човен лаком, що збільшить міцність, зменшить тертя і буде оберігати фарбу.

крок п’ятий. Установка двигуна для установки мотора і акумулятора з електронікою, автор використовував герметичний пластиковий контейнер. Разом з акумулятором всередині розташовується контролер мотора. Місця виведення проводів і вала автор ретельно замазує силіконовим герметиком. Важливо розуміти, що ящик повинен захищати обладнання навіть у разі перекидання судна.

крок шостий. Рульове управління до валу приварюється шматок сталевої пластини, це і є кермо. Вал вставляється в трубу, яка проходить через човен, тут також в трубі є сальники, а всередині труба заповнена мастилом. Із зовнішнього боку до валу підключаються троси, а далі ці троси підключені до важеля на підшипнику. Нахилом важеля вправо або вліво можна повертати.

крок сьомий. Фінальні штрихи і випробування підключаємо помпу, яка буде ганяти воду і охолоджувати двигун, також прикручуємо крісло. На рульовому важелі знаходиться сервотестер для регулювання обертів двигуна, ще тут є вмикач. Ящик герметично закриваємо, до кришки автор приклеїв м’який поролоновий килимок, щоб він трохи притискав вміст.ось і все, човен готова, можна відчувати. Плаває автор досить спритно і маневренно, а головне – безшумно. Звичайно, встановлений мотор досить ненажерливий і потрібно стежити за рівнем заряду акумулятора, бажано вивести відповідний індикатор.на цьому саморобка готова, удачі і творчих натхнень, якщо вирішите повторити подібне! джерело (source)