Як вибрати електронні ваги

5-16-2021

Такі ваги потрібні для того, щоб зважити товар і розфасувати його, перед тим як він надійде в продаж. Фасувальні ваги використовуються продавцями, приймальниками та адміністрацією магазину. Більш докладно з цього питання дізнавйтеся за постланням ваги електронні Львів. Купуючи ваги такого типу, можна вибрати їх за наступними параметрами:

– межа і точність зважування. Одні моделі мають ліміт 6 кг, але дуже точні, інші межею 15 або 30 кг, але точність при цьому зменшується.

—додаткові можливості. Найпростіші фасувальні ваги тільки виводять на екран значення ваги. Інші здатні розраховувати вартість. Треті можуть друкувати цінник-етикетку для наклейки на розфасований товар.

– захищеність від негативних факторів. Якщо на складі волого і пильно, варто вибрати спеціальні моделі ваг, стійкі до цих факторів. В цьому випадку в якості матеріалу використовується спеціальна пластмаса або нержавіюча сталь.

Це основне обладнання для роботи продавця або касира. Відмінна риса прилавочних ваг-другий екран, дублюючий інформацію для покупця. Найбільш потрібні функції прилавкових ваг це обчислювати і підсумувати вартість, обчислювати підсумок і розраховувати здачу.

Якщо ваги володіють цими функціями і швидко виконують потрібні операції, швидкість обслуговування істотно зросте. Додаткові функції прилавкових ваг:

– “гарячі клавіші”. Для самих ходових товарів можна задати клавіші. При натисканні на них пристрій сам введе ціну конкретної позиції за кілограм. Це сильно прискорює роботу.

– пошук товару за кодом. Набравши код товару, продавець отримує найменування і ціну товару.

– захист від сирого товару (риба, м’ясо, овочі). Такі ваги не бояться вологи, їх варто використовувати в спеціалізованих відділах.

Сьогодні багато магазинів працюють у форматі самообслуговування, тому такі ваги дуже затребувані. Щоб не витрачати час на зважування товару на касі, покупцеві пропонується самостійно зважити товар і дізнатися вартість. Найчастіше алгоритм такий:

—покупець кладе товар на ваги

– натисненням однієї кнопки або послідовним натисканням 1-3 цифр вводиться артикул

– ваги обчислюють вартість і друкують етикетку

—покупець клеїть етикетку на товар

Якщо покупець зробив все правильно, на касі залишається тільки просканувати етикетку і перевірити вагу товару.

На відміну від продавців, покупців неможливо навчити навичкам використання обладнання, тому чим простіше будуть ваги для самообслуговування і їх інтерфейс, тим краще. Оптимальним варіантом вважається розширена кнопкова клавіатура (для кожного товару своя кнопка з декількох десятків) або сенсорний екран з такою ж клавіатурою на ньому.

Щоб ваги добре справлялися з роботою, корисно при їх виборі звертати увагу на наступне.

Параметри зважування

– максимальна вага (межа зважування). Він може коливатися від 6 до 600 кг, найчастіше це 15, 30 або 100 кг.чим більше ліміт, тим простіше проводити операції з великою вагою, але тим менше точність.

—мінімальна вага. Більшість ваг не можуть коректно зважити товар при значенні менше 1% від максимальної межі зважування. Якщо у продажу є такі товари, як чай і спеції, варто про це подбати.

– діапазон ваги тари. Якщо планується зважувати товар разом з тарою, то на вагах можна врахувати тару з певною максимальною вагою.

Додаткові параметри

– тип дисплея. Зазвичай він або рк, або світлодіодний. Перший споживає менше енергії, другий яскравіше.

—наявність дисплея для покупця. Обов’язкова функція прилавочних ваг.

—функція друку етикеток. Корисна для ваг самообслуговування і фасувальних.

—параметри етикеток: довжина і ширина, шрифт. Важливо, щоб етикетка легко читалася як візуально, так і сканером.

—робота від акумуляторів. Корисно, якщо планується використовувати обладнання автономно. В цьому випадку має значення час роботи від акумуляторів.

—інтерфейси для підключення до комп’ютера. Найчастіше це usb, lan, rj-11 або rs-232.

– сумісність з касовим пз.

Зазвичай кожному магазину потрібно відразу кілька ваг, щоб почати активно працювати. Купивши якісне обладнання з відповідними параметрами, можна домогтися високої швидкості обслуговування клієнтів.